Verejné zákazky: Rastie počet, klesá priemerná hodnota

Prešli sme naše štatistiky, z nich vyplýva, že medziročne za prvých päť mesiacov roka narástol počet publikovaných zákaziek z 6 595 na 7 534. Teda o celú tisícku verejných zákaziek. Verejný sektor sa v tomto ohľade tohto roku rozhodne činí. Priemerná hodnota zákazky samozrejme klesla zo 73 243 EUR na 70 801 EUR. Aj tak je priemerná hodnota zákazky takmer o 16 000 EUR vyššia než v Českej Republike.

August 2018

Rok 2017 v číslach

V roku 2017 sme sa pre Vás opäť zohnali všetky relevantné verejné zákazky a naservírovali ich v prehľadnej podobe na našom serveri. Celkom sme spracovali: 17 309 verejných zákaziek v celkovej hodnote: 1 209 175 525 €. V tomto roku veríme v ešte zaujímavejšie čísla - začiatok roku nás v tom len utvrdzuje. Začnite tiež využívať službu úradnánástenka.sk.

Apríl 2018

Užívatelia hodnotia naše služby kladne

Okrem osobnej spätnej väzby vieme aj z nezávislých hodnotiacich zdrojov, že užívatelia systémov spoločnosti B2M.CZ sú s našimi službami spokojní. Vysokú úroveň hodnotenia zaznamenávame napr. na portáli ReferenceHodnocení.cz aj v recenziách googlu. Pozrite sa, čo o nás užívatelia píšu.

marec 2017

České ministerstvo zťažilo prístup k verejným zákazkam

České Ministerstvo pre miestny rozvoj zrušilo vo Vestníku verejného obstarávania fulltextové vyhľadávanie, teraz je v ňom možné hľadať iba pomocou špeciálnych kódov. Keďže je však týchto kódov takmer 10 000, stalo sa vyhľadávanie značne zložitým a neprehľadným. Na ešte väčšej dôležitosti tým získavajú systémy ako sú ÚředníNástěnka.cz a ÚradnáNástenka.sk, ktoré verejné obstarávanie vyhľadávajú a registrovaným firmám a živnostníkom posielajú tie, ktoré zodpovedajú odboru ich činnosti.

február 2017

Je za nami úspešný rok 2016

Minulý rok opäť hodnotíme ako veľmi úspešný. Operátori systému ÚradnáNástenka.sk spracovali a rozoslali dodávateľom takmer 17 000 verejných zákaziek v celkovom objeme vyše 900 miliónov uero. Rozčlenenie do jednotlivých odborov činností je spracované na špeciálnej stránke.

január 2017

NAFR - národný register pre sledovanie faktúr

Spoločnosť B2M.CZ, s.r.o., najväčší poskytovateľ dopytových služieb v ČR a SR, spolu s významných poskytovateľom inkasných služieb, spoločnosťou LogiCall Česká republika, s.r.o., spustili projekt "NAFR - národný register pre sledovanie faktúr". Princíp služby spočíva v tom, že klient len elektronicky zadá podklady k dlžníkovi a o zvyšok sa postará NAFR - precízny systém komunikácie s dlžníkom a intenzívna práca špecialistov zaistí úhradu pohľadávky. Žiadna percenta, žiadne provízie, iba nízky registračný poplatok.

november 2016

Napísali o nás

Server Ekonóm.sk informuje v článku "Na verejné obstarávanie podnikatelia posielajú menej ponúk" o poklese priemerného počtu ponúk podávaných podnikateľovi na jednu verejnú zákazku. Túto situáciu (a jej dôsledky) v článku komentuje špecialista portálu ÚradnáNástenka.cz.

Uvedený článok je možné nájsť tu.

September 2016

Počet ponúk na verejné zákazky klesá

Podľa poslednej správy o stave verejných zákaziek v SR klesá priemerný počet podaných ponúk na jednu verejnú zákazku. Tým sa zvyšuje šanca tých dodávateľov, ktorí sa súťaží o verejné zákazky zúčastňujú. Využite svoju šancu, zaregistrujte sa na portáli ÚradnáNástenka.sk a získajte verejné obstarávanie.

August 2016

Počet zákaziek v roku 2016 stále stúpa

Počet zákaziek mesačne uverejnených v systéme ÚradnáNástenka.sk sa od začiatku tohto roka neustále zvyšuje. Krivka vývoja počtu uverejnených zákaziek je tak v podstate zhodná s trendmi predchádzajúcich rokov. Celkovo sme už v období od januára do mája 2016 zverejnili takmer 6 500 zákaziek.

Jún 2016

Máj - mesiac nových zákaziek

ÚradnáNástenka.sk sa môže stať živou vodou pre váš kvitnúci biznis. Firmy, živnostníci, príďte si k nám pre nové zákazky – priemerne 4 500 zákazníkov čaká na vašu ponuku. Zaregistrujte sa ako nový dodávateľ ešte dnes!

Máj 2016

ČeskéNoviny.cz a Blesk.cz píšu o verejnom obstarávaní

Pre ČeskéNoviny a Blesk sme dodali podklady a okomentovali článok "Záujem firiem o menšie obstarávania vlani vzrástol". Celý článok je možné si prečítať na ČeskéNoviny.czBlesk.cz.

Marec 2016

Zvyšuje sa záujem o pomoc špecialistu verejných zákaziek

O tom, že náš špecialista verejných zákaziek je pre dodávateľov veľkým prínosom, svedčí aj fakt, že oproti septembri 2015 sa záujem o konzultáciu so špecialistom zdvihol o 60%. Ak potrebujete poradiť s konkrétnou verejnou zákazkou, získať informácie či inak poradiť, obráťte sa na nášho špecialistu.

Február 2016

Výhodná registrácia dodávateľov

V mesiaci januári 2016 ponúkame firmám a živnostníkom, ktorí sa ako dodávatelia novo zaregistrujú do systému ÚradnáNástenka.sk, zvýhodnené registračné podmienky. Informujte sa u našich operátorov.

Január 2016

Rok 2015 priniesol ďalší rast počtu zákaziek

Trend rastu počtu zákaziek sa nezastavil ani v roku 2015. Počas tohto roka sme rozoslali registrovaným dodávateľom systému ÚradnáNástenka.sk cca 18 000 zákaziek, čo znamená nárast asi 30 % oproti roku 2014!

December 2015

Prevažujú stavebné zákazky

Čo sa týka celkového počtu zadaných verejných zákaziek, dlhodobo prevažujú zákazky z odboru stavebníctva. Tento trend kopíruje aj ÚradnáNástenka, kedy v odbore Stavebníctvo v súčasnosti registrujeme asi 17 000 zákaziek. S veľkým odstupom potom nasledujú odbory Stroje (asi 6 100 zákaziek) a Potravinárstvo (asi 4 200 zákaziek).

November 2015

Získavajte verejné obstarávanie - nie je to tak zložité

Je zbytočné sa obávať zložitosti procesu získavania verejných zákaziek. Na ÚradnejNástenke nájdete prehľadné návody ako získavať informácie o zákazkách, čo nájdete v zadaní verejného obstarávaniaako sa zapojiť do výberového konania. Postupujte podľa našich odporúčaní a zvýšte svoje šance na úspech.

Október 2015

Počet registrovaných dodávateľov rastie

ÚradnáNástenka.sk sa blíži k dosiahnutiu ďalšej méty, keď čo nevidieť prekročí hranicu 2 000 registrovaných dodávateľov. V súvislosti s pokračujúcim trendom nárastu počtu i hodnoty dopytov od verejných subjektov teda znateľne rastie aj záujem dodávateľov o využívaní služby ÚradnáNástenka.sk.

September 2015

Nárast počtu zákaziek v prvom polroku 2015!

Počas prvého polroka 2015 sme registrovaným dodávateľom rozoslali už 8 343 zákaziek, čo predstavuje nárast takmer 25 % oproti prvej polovici roku 2014. Celková hodnota zákaziek dosiahla viac ako 614 miliónov eur.

August 2015

ÚradnáNástenka funguje!

Aké sú skúsenosti registrovaných dodávateľov projektu ÚradnáNástenka, ako pracujú s informáciami o verejnom obstarávaní, ako sú úspešní pri získavaní zákaziek, v čom vidí výhody služby - pozrite sa, vďaka čomu naši dodávatelia hodnotia ÚradnúNástenku ako výborne fungujúcu službu.

Júl 2015

Pomôžeme dodávateľom získať verejné zákazky

Obávate sa účasti vo výberových konaniach pre ich zložitosť? Nie je potrebné, zadarmo vám pomôžeme. Pošlite dotaz ku konkrétnej verejnej zákazke a náš špecialista vám poradí, zabezpečí informácie, pomôže s formalitami.

Jún 2015

Skúsenosti klienta so službou ÚradnáNástenka

Konateľ firmy Ward Co., s.r.o. sa s nami podelil o svoje postrehy a skúsenosti zo spolupráce s ÚradnouNástenkou. Pozrite natočené video a zistite, prečo je firma tak úspešná pri získavaní verejných zákaziek.

Máj 2015

Prvý štvrťrok 2015 - výrazný nárast počtu zákaziek!

V prvých troch mesiacoch tohto roka sme registrovaným dodávateľom rozoslali 3 955 zákaziek, čo predstavuje nárast viac ako 22 % oproti rovnakému obdobiu roku 2014. Celková hodnota zákaziek dosiahla viac ako 205 miliónov eur.

Apríl 2015

ÚradnáNástenka.sk v novom

Do ostrej prevádzky sme spustili novú vylepšenú verziu portálu ÚradnáNástenka.sk. Modernejší vzhľad, väčšia prehľadnosť a lepší systém ovládania prispieva k rychlejšej a ľahšej orientácii uživateľov. Presvedčte sa sami.

Február 2015

Nárast zákaziek o pätinu!

V roku 2014 sme našli a registrovaným užívateľom odoslali rekordný počet verejných zákaziek. Celkom sa jednalo o 14.453 zákaziek, ktorých súhrnná hodnota prevýšila jednu miliardu eur. Medziročný nárast počtu zákaziek dosiahol 21 %.

Január 2015

Automatická kontrola nastavení služby pomáha dodávateľom

Pre registrovaných užívateľov sme pripravili novú funkciu Kontrola nastavenia profilu, ktorá inteligentne odporúča optimálne nastavenie služby ÚradnáNástenka.sk. Výsledkom kontroly je vyšší počet zodpovedajúcich obchodných príležitostí, ktoré dodávateľom posielame.

December 2014

Hranica 1.500 zákaziek prekročená!

V októbri 2014 sme prvýkrát za dobu fungovania portálu ÚradnáNástenka.sk prekročili hranicu 1.500 verejných zákaziek, o ktorých sme našich užívateľov informovali. Magickú hranicu sme prekonali o 81 zákaziek.

November 2014