Prihlásenie

Ilustratívny obrázok
Kontakt k zákazke
Získať kontakt k zákazke Ak ste registrovaný dodávateľ, prihláste sa.

Elektronický dochádzkový systém pre 72 zamestnancov, Bratislavský kraj

Chcem kontakt
  • Dátum zadania: 8. 4. 2011
  • Dátum expirácie: 15. 4. 2011 Expirovaná
  • Bratislavský kraj
  • rádovo tisíce €
Popis:
- jednotné dátové prostredie s aplikáciou PAM (mzdová agenda) a PER (personálna agenda)
- on-line výmena kmeňových dát (priame čítanie a zápis kmeňových dát PAM, PER
- jednotná kompatibilita rozvrhov a pracovných úväzkov v dochádzke s existujúcimi aplikáciami PAM, PER
- podpora pevnej a pružnej pracovnej doby
- možnosť zaokrúhľovania odpracovanej doby
- evidencia s možnosťou dopĺňania prerušení pracovnej doby podľa platných ustanovení platného zákonníka práce a zákona o štátnej službe a ich prenos do aplikácie PAM
- evidencia odpracovanej a neodpracovanej doby, doba odpracovaná vo sviatok, sobotu, nedeľu, v noci, nadčasy, pohotovosť
- identifikácia ručne zmeneného času načítaného dochádzkovým terminálom
- započítavanie prestávky na oddych a jedenie do odpracovanej doby automatický až do výšky zadaného limitu

Miesto:
- okres Bratislava

Termín:
- 15.apríla 2011 do 16,00 hod.

Podobné zákazky

Zákazky z Vášho odboru už čakajú!

Nechajte nám Váš kontakt a my Vám zavoláme späť pre prístup nielen k tejto, ale aj mnohým ďalším zákazkám!

Odoslať
Čo je to ÚradnáNástenka.sk?

Zameriavame sa na podlimitné verejné zákazky malého rozsahu, ktoré pre Vás vyhľadávame. Každý mesiac registrovaným firmám sprostredkujeme kontakty k viac než 1 262 zákazkám za milióny Eur.

Tato stránka v rámci poskytovania služieb využíva cookies. Nastavenie používania a dostupnosti cookies si môžete upraviť v nastaveniach prehliadača.

Kontakt

B2M.CZ s.r.o.
Šafránkova 3
Praha 5, 155 00
Česká republika

Obchodné podmienky

© 2024 B2M.CZ s.r.o. rada poskytuje pomoc potrebným ♥️.
Všetky práva vyhradené.

Chránime Vaše osobné údaje v súlade s nariadením Európskej Únie GDPR.