Prihlásenie

Ilustratívny obrázok
Kontakt k zákazke
Získať kontakt k zákazke Ak ste registrovaný dodávateľ, prihláste sa.

Regenerácia centrálnej mestskej zóny mesta, Košický kraj

Chcem kontakt
  • Dátum zadania: 18. 1. 2010
  • Dátum expirácie: 4. 2. 2010 Expirovaná
  • Košický kraj
  • viac než 350 000 €
Popis:
- regenerácia centrálnej mestskej zóny Michalovce podľa spracovanej projektovej dokumentácie a právoplatného stavebného povolenia
- miestna komunikácia
- osvetlenie
- verejné priestranstvo
- odvodnenie miestnej komunikácie a pod.

Miesto:
- Košický kraj

Hodnota:
- 1.353 020 EUR

Termín:
- 4. 2. 2010. Čas: 10.00 h.
Dátum vyhotovenia:
Do 12 mesiacov
Kritériá výberu:
- osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
- ekonomické a finančné postavenie
- technická alebo odborná spôsobilosť
- osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb

Podobné zákazky

Ilustratívny obrázok

Cestná preprava na hnojivá

Ilustratívny obrázok

Preprava slnečnice

Ilustratívny obrázok

Preprava slnečnice

Ilustratívny obrázok

Cestná preprava

Ilustratívny obrázok

Prevoz výkonového transformátora

  • Pridané: 18. 12. 2024
  • Slovensko
  • Doprava
  • rádovo tisíce €
Ilustratívny obrázok

Doprava dreva

Zákazky z Vášho odboru už čakajú!

Nechajte nám Váš kontakt a my Vám zavoláme späť pre prístup nielen k tejto, ale aj mnohým ďalším zákazkám!

Odoslať
Čo je to ÚradnáNástenka.sk?

Zameriavame sa na podlimitné verejné zákazky malého rozsahu, ktoré pre Vás vyhľadávame. Každý mesiac registrovaným firmám sprostredkujeme kontakty k viac než 1 320 zákazkám za milióny Eur.

Tato stránka v rámci poskytovania služieb využíva cookies. Nastavenie používania a dostupnosti cookies si môžete upraviť v nastaveniach prehliadača.

Kontakt

B2M.CZ s.r.o.
Šafránkova 3
Praha 5, 155 00
Česká republika

Obchodné podmienky

© 2025 B2M.CZ s.r.o. rada poskytuje pomoc potrebným ♥️.
Všetky práva vyhradené.

Chránime Vaše osobné údaje v súlade s nariadením Európskej Únie GDPR.