Prihlásenie

Ilustratívny obrázok
Kontakt k zákazke
Získať kontakt k zákazke Ak ste registrovaný dodávateľ, prihláste sa.

Čipové karty, Prešovský kraj, hodnota 39.999 € bez DPH

Chcem kontakt
  • Dátum zadania: 19. 3. 2013
  • Dátum expirácie: 28. 3. 2013 Expirovaná
  • Prešovský kraj
  • 35 000 — 175 000 €
Popis:
- predmetom zákazky je zabezpečenie čipových kariet, ktoré spĺňajú podmienky pre oblasť aplikácie predmetných kariet ako preukazov študentov a zamestnancov vo forme dizajnu ISIC/ITIC v súlade s Usmernením o štruktúre údajov a technickom vyhotovení preukazu študenta vydané rozhodnutím Ministerstva školstva SR. Čipové karty musia mať inicializovaný čip tak, aby boli akceptované v dopravných systémoch tarifného vybavenia v dopravných podnikoch miest a pre Železničnú spoločnosť Slovensko, a.s. Čipové karty musia spĺňať podmienku akceptácie funkcionality Knižničný pas v akademických a vedeckých knižniciach v Slovenskej republike. Karta je určená ako médium pre vydanie preukazu študenta denného , externého štúdia i zamestnanca

Miesto:
- okres Prešov

Termín:
- 28.3.2013 do 9:00 hod.

Hodnota:
- 39.999 € bez DPH
Dátum vyhotovenia:
do 24 mesiacov
Kritériá výberu:
- najnižšia cena
- technická alebo odborná spôsobilosť
- osobné postavenie
- ekonomické a finančné postavenie

Zákazky z Vášho odboru už čakajú!

Nechajte nám Váš kontakt a my Vám zavoláme späť pre prístup nielen k tejto, ale aj mnohým ďalším zákazkám!

Odoslať
Čo je to ÚradnáNástenka.sk?

Zameriavame sa na podlimitné verejné zákazky malého rozsahu, ktoré pre Vás vyhľadávame. Každý mesiac registrovaným firmám sprostredkujeme kontakty k viac než 1 472 zákazkám za milióny Eur.

Tato stránka v rámci poskytovania služieb využíva cookies. Nastavenie používania a dostupnosti cookies si môžete upraviť v nastaveniach prehliadača.

Kontakt

B2M.CZ s.r.o.
Šafránkova 3
Praha 5, 155 00
Česká republika

Obchodné podmienky

© 2024 B2M.CZ s.r.o. rada poskytuje pomoc potrebným ♥️.
Všetky práva vyhradené.

Chránime Vaše osobné údaje v súlade s nariadením Európskej Únie GDPR.