Prihlásenie

Ilustratívny obrázok
Kontakt k zákazke
Získať kontakt k zákazke Ak ste registrovaný dodávateľ, prihláste sa.

Poskytnutie služieb potrebných pri zabezpečovaní finančných zdrojov na realizáciu investičnej akcie mesta

Chcem kontakt
  • Dátum zadania: 29. 10. 2014
  • Dátum expirácie: 5. 11. 2014 Expirovaná
  • Trnavský kraj
  • 1 500 — 7 000 €
Podrobný popis:
- predmetom verejnej zákazky je poskytnutie služieb potrebných pri zabezpečovaní finančných zdrojov na realizáciu investičnej akcie mesta (stavebné úpravy prepojovacej komunikácie v Priemyselnej zóne a prekládka účelovej komunikácie v Priemyselnej zóne)
- poradenstvo pri príprave podkladov potrebných pre zabezpečenie finančných zdrojov narealizáciu investičnej akcie mesta (žiadosti, investičného zámeru, projektovej dokumentácie)
- účasť zástupcu spoločnosti na rokovaniach ohľadom zabezpečenia finančných zdrojov na realizáciu investičnej akcie mesta (na základe požiadaviek mesta)
- konzultácie pri vypracovaní vyjadrení, odporúčaní, návrhov riešení a iných písomností potrebných na uchádzanie sa o finančné zdroje potrebné na realizáciu investičnej akcie mesta

Lokalita:
- okres Skalica

Termín pre podanie ponúk:
- 05.11.2014 do 11:00 hod.

Hodnota:
- 5.000 € bez DPH
Kritériá výberu:
- nejnižší nabídková cena

Zákazky z Vášho odboru už čakajú!

Nechajte nám Váš kontakt a my Vám zavoláme späť pre prístup nielen k tejto, ale aj mnohým ďalším zákazkám!

Odoslať
Čo je to ÚradnáNástenka.sk?

Zameriavame sa na podlimitné verejné zákazky malého rozsahu, ktoré pre Vás vyhľadávame. Každý mesiac registrovaným firmám sprostredkujeme kontakty k viac než 1 294 zákazkám za milióny Eur.

Tato stránka v rámci poskytovania služieb využíva cookies. Nastavenie používania a dostupnosti cookies si môžete upraviť v nastaveniach prehliadača.

Kontakt

B2M.CZ s.r.o.
Šafránkova 3
Praha 5, 155 00
Česká republika

Obchodné podmienky

© 2024 B2M.CZ s.r.o. rada poskytuje pomoc potrebným ♥️.
Všetky práva vyhradené.

Chránime Vaše osobné údaje v súlade s nariadením Európskej Únie GDPR.