Prihlásenie

Ilustratívny obrázok
Kontakt k zákazke
Získať kontakt k zákazke Ak ste registrovaný dodávateľ, prihláste sa.

Pacientske monitory a monitorovacia jednotka, Banskobystrický kraj, hodnota 43.600 € bez DPH

Chcem kontakt
  • Dátum zadania: 16. 10. 2009
  • Dátum expirácie: 19. 10. 2009 Expirovaná
  • Banskobystrický kraj
  • 35 000 — 175 000 €
Požadovaný tovar:

Popis:
- pacientske monitory a centrálna monitorovacia jednotka je dodanie tovarov (10 ks monitorov vitálnych funkcií a 1 centrálnu stanicu, plne kompatibilných, vzájomne zameniteľných s monitormi starších inštalácií) a súvisiacich služieb (inštalácie) na monitorovanie vitálnych funkcií EKG, saturácie O2, neinvazívneho merania tlaku krvi, meranie teploty a zaznamenanie respirácie s centrálnou monitorovacou stanicou

Hodnota:
- 43.600 € bez DPH

Miesto:
- okres Banská Bystrica

Termín:
- 19.10.2009 o 10.00
Kritériá výberu:
- doklad o oprávnení podnikať
- oprávnenie od výrobcu na distribúciu monitorovacích, ventilačných anesteziologických prístrojov a systémov Datex-Ohmeda
- potvrdenie o tom, že spoločnosť môže vykonávať všetky súvisiace služby spojené s predajom tovaru – inštaláciu, odovzdanie, zaškolenie, záručnú a pozáručnú údržbu
- zápis do zoznamu podnikateľov vedených Úradom pre verejné obstarávanie

Zákazky z Vášho odboru už čakajú!

Nechajte nám Váš kontakt a my Vám zavoláme späť pre prístup nielen k tejto, ale aj mnohým ďalším zákazkám!

Odoslať
Čo je to ÚradnáNástenka.sk?

Zameriavame sa na podlimitné verejné zákazky malého rozsahu, ktoré pre Vás vyhľadávame. Každý mesiac registrovaným firmám sprostredkujeme kontakty k viac než 1 267 zákazkám za milióny Eur.

Tato stránka v rámci poskytovania služieb využíva cookies. Nastavenie používania a dostupnosti cookies si môžete upraviť v nastaveniach prehliadača.

Kontakt

B2M.CZ s.r.o.
Šafránkova 3
Praha 5, 155 00
Česká republika

Obchodné podmienky

© 2024 B2M.CZ s.r.o. rada poskytuje pomoc potrebným ♥️.
Všetky práva vyhradené.

Chránime Vaše osobné údaje v súlade s nariadením Európskej Únie GDPR.