Prihlásenie

Ilustratívny obrázok
Kontakt k zákazke
Získať kontakt k zákazke Ak ste registrovaný dodávateľ, prihláste sa.

Systém FOV pre vyplácanie náhrad za nedostupné vklady v bankách

Chcem kontakt
  • Dátum zadania: 25. 11. 2016
  • Dátum expirácie: 1. 3. 2017 Expirovaná
  • Bratislavský kraj
  • 175 — 350 000 €
Podrobný popis:
- predmetom verejnej zákazky je Ssstém FOV pre vyplácanie náhrad za nedostupné vklady v bankách
- vytvorenie informačného Systému FOV, prostredníctvom ktorého bude možné zabezpečiť
a realizovať proces vyplácania náhrad za nedostupné vklady v bankách a v pobočkách zahraničných bánk (ďalej len banka) podľa zákona NR SR č. 118/1996 Z. z. o ochrane vkladov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon o ochrane vkladov), a to na základe generovania, prenosu a spracovania údajov o vkladateľoch v bankách a ich vkladoch a záväzkoch
- bližšie informácie na vyžiadanie

Lokalita:
- okres Bratislava

Termín pre podanie ponúk:
- 01.03.2017 do 11:00 hod.

Hodnota:
- 200.000 € bez DPH
Dátum vyhotovenia:
66 mesiacov
Kritériá výberu:
- celková cena za vytvorenie, dodanie a implementaciu softvéru a hardvéru pre vyplácanie náhrad za nedostupné vklady v bankách v eurách vrátane DPH 70
- kvalita ponúknutého riešenia Systému FOV30

Zákazky z Vášho odboru už čakajú!

Nechajte nám Váš kontakt a my Vám zavoláme späť pre prístup nielen k tejto, ale aj mnohým ďalším zákazkám!

Odoslať
Čo je to ÚradnáNástenka.sk?

Zameriavame sa na podlimitné verejné zákazky malého rozsahu, ktoré pre Vás vyhľadávame. Každý mesiac registrovaným firmám sprostredkujeme kontakty k viac než 1 420 zákazkám za milióny Eur.

Tato stránka v rámci poskytovania služieb využíva cookies. Nastavenie používania a dostupnosti cookies si môžete upraviť v nastaveniach prehliadača.

Kontakt

B2M.CZ s.r.o.
Šafránkova 3
Praha 5, 155 00
Česká republika

Obchodné podmienky

© 2024 B2M.CZ s.r.o. rada poskytuje pomoc potrebným ♥️.
Všetky práva vyhradené.

Chránime Vaše osobné údaje v súlade s nariadením Európskej Únie GDPR.